Известие

Collapse
No announcement yet.

Помогнете колеги , светва инжекцона на таблото за повреда в двигателя

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Помогнете колеги , светва инжекцона на таблото за повреда в двигателя

    светва инжекциона на таблото за повреда в двигателя ,
    Ей така става по като пътувам леко раздрусва колата когато подам газ става около 70 градуса Целзий
    преди да е стигнало 90 градуса
    и сега внимание като извадя отрицателния кабел на акумулатора за да изтрия грешката дето го пази в паметта (на инжекциона дето ми свети на таблото) , върти ама не пали , а почва да пали когато двигателя изстине на около 50 градуса , ако не пипам кабела на акумулатора пали ама и инжекциона аватар ми свети на таблото,
    Помогнете колеги от какво става , преди години на нашия форум като че ли бях прочел подобна статия но я забравих ,
    колата е 1996 модел Алфа Ромео 164 2.0 TB V6 с катализатор
    От сега ви благодаря
    Last edited by alex37; d.m.y г., 20:39.
    1. Alfa Romeo 164 v6 2.0 TB средно 10л/100км

  • #2
    А каква грешка хваща компютъра? Това звучи като датчик за обороти някой...
    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
    Lancia Kappa JTD '98 -

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
      А каква грешка хваща компютъра? Това звучи като датчик за обороти някой...
      на коляновия вал ли?
      на компютарна диагностика не отидох за сега тука е много солено , аз съм в чужбина не съм в България ,
      на някой да му се е случвало същото ????
      1. Alfa Romeo 164 v6 2.0 TB средно 10л/100км

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от alex37 Покажи съобщение
        Помогнете колеги , светва инжекциона на таблото за повреда в двигателя ,
        Ей така става по като пътувам леко раздрусва колата когато подам газ става около 70 градуса Целзий
        преди да е стигнало 90 градуса
        и сега внимание като извадя отрицателния кабел на акумулатора за да изтрия грешката дето го пази в паметта (на инжекциона дето ми свети на таблото) , върти ама не пали , а почва да пали когато двигателя изстине на около 50 градуса , ако не пипам кабела на акумулатора пали ама и инжекциона аватар ми свети на таблото,
        Помогнете колеги от какво става , преди години на нашия форум като че ли бях прочел подобна статия но я забравих ,
        колата е 1996 модел Алфа Ромео 164 2.0 TB V6 с катализатор
        От сега ви благодаря
        Колега, по-неграмотно неможа ли да се обясниш. Нищо не ти се разбира, ама наистина!
        Моля ви, уважавайте другите, влагайте малко логика!
        На такива глупости незнам кой би отговорил... о боже господи
        Lancia Delta 1.6 i.e - ex
        Alfa Romeo 156 2.0 TS

        рейтинг фотографов

        Comment


        • #5
          А ти колега за колко време откачаш акомулатора, пробвай да го откачиш за по-дълго време, защото до колкото знам мотроника пази грешките по-дълго време. Иначе майката му е диагностика... Не си споделил има ли проблеми с вървежа на колата, разход, нещо...?
          Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
          Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

          България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

          Comment


          • #6
            След подробно раследванепо Google на тема О2-sensor , Lamda сенсор стигнах до извода че проблема е от Кислородния сенсор (Ламбда) ,
            По интернет магазина дадох поръчката от БООШ - 60 euro
            Защо не отидох на компютерна диагностика , колеги то колата е на 180000км , много е издържала , че тя е просто умряла не може да е здрава
            Благодаря за отзивчивите приятели и помоща колеги ..
            Last edited by alex37; d.m.y г., 19:35.
            1. Alfa Romeo 164 v6 2.0 TB средно 10л/100км

            Comment


            • #7
              Хм, ламбдите вероятно са 2 броя. Освен това не съм чувал да не пали от проблемна ламбда сонда.
              Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
              Lancia Kappa JTD '98 -

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                Хм, ламбдите вероятно са 2 броя. Освен това не съм чувал да не пали от проблемна ламбда сонда.

                една е при мен , то иначе си пали , ама свети инжекцион червен на таблото , и за да не свети, правя резет на паметта (, изваждам клемата на отрицателния полюс на акумулатора и вече не пали , и заради резета вече не пали .
                Започва да пали след като истине мотора .
                Ако не пипам нищо пали , но си и свети червения инжекцион
                Last edited by alex37; d.m.y г., 20:25.
                1. Alfa Romeo 164 v6 2.0 TB средно 10л/100км

                Comment


                • #9
                  днес смених О2 ламбда сенсора ,хубаво че го смених старото било за смяна много черна сажда по него ,
                  Смених го , пуснах стартера да запали и пак свети инжексиона , ехе значи друг сенсор , взех мултицета и почнах да меря , като стигнах до <engine temperature sensor> забелязах че е щепселът е излязъл от сенсора , преди месъц счупих щепсела и сега ми прави магарии ,
                  От тука извода значи , ако има проблем в <engine temperature sensor> свети инжексиона на таблото
                  Last edited by alex37; d.m.y г., 19:10.
                  1. Alfa Romeo 164 v6 2.0 TB средно 10л/100км

                  Comment


                  • #10
                    Бинго!!! И бош са с една продажба напред!
                    Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                    Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                    България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                    Comment

                    Working...
                    X